logo3 gold2

Til medlemmer av Abildsø IL

Oslo 15.2.2017

INNKALLING TIL ÅRSMØTE I ABILDSØ IL:

Styret i Abildsø IL innkaller herved til årsmøte.
· Dato: Onsdag 15. mars 2017
· Klokkeslett: 19.00
· Sted: Klubbhuset Abildsø IL

Saker som ønskes tatt opp på årsmøtet må sendes til styret senest 1.mars, skriftlig. Saker kan sendes til: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Lagrapporter som skal inn i årsrapporten sendes til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. snarest og aller senest 1. mars. Skriv noen ord om hva laget har deltatt på i 2016 og gjerne med bilder.

Fullstendig sakliste med alle sakspapirer legges ut på idrettslagets hjemmeside http://www.abildso-il.no/ senest en uke før årsmøtet. For å ha stemmerett må medlemmet ha fylt 15 år, vært medlem av idrettslaget i minst én måned, og ha betalt kontingenten. Medlemmer under 15 år har møte- og forslagsrett. For mer informasjon om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se idrettslagets lov § 5 til § 8.

Velkommen!

Dagsorden: